120401 - April fools day

Idag är det första april, men några skämt riktade åt mitt håll har det inte blivit, skönt! Haha, bara jobbigt. Annars har jag sökt in till ett par program idag, som sagt sökte jag till Service Management - Turism och även till Beteendevetenskap på Lunds universitet. Får se om jag söker in till några andra sen också, men finns inte mycket som är tilltalande. Jag har sökt lite jobb också, men satan vad det finns lite där ute. Mina möjligheter hade ju självklart blivit fler om jag inte hade haft matten, men det är prio ett nu, så får anpassa mig efter det.

Idag har mamma dessutom flyttat ner till Nagelfixarna, så nu har jag inte längre en salong bredvid mitt rum :( Haha, bekvämligheter! Men nu står ju rummet tomt och jag ska flytta tillbaka dit nästa vecka, kanske redan imorgon. Det rummet är större, ljusare och snyggare tapetserat än detta.

Nu ska jag titta vidare på Keeping Up With The Kardashians, har ett litet marathon ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0