120328 - Long time no see

Ja, det var inte igår jag tittade in här precis! Har faktiskt glömt bort min blogg vissa stunder, ärligt så har jag inte uppdaterat något vidare på Facebook (det är ju egentligen så tråkigt...) eller Instagram och Twitter. Händer att jag ska in och uppdatera, sen märker jag att det är sjukt onödigt för det händer knappt något nuförtiden, så jag ångrar mig...

Jag gör inte så mycket om dagarna faktiskt, jag har segat så sjukt mycket nu sen jag blev arbetslös och har inte tagit tag i något. Jag är jättedålig på att plugga fastän jag har all tid i världen, samma gäller träning. Fast nu har jag bestämt att det får vara nog! Vill inte ligga hemma som en soffpotatis och inte känna mig nöjd med mig själv. Har gjort en lista på vad som ska göras i veckan för att få en skjuts uppåt, ska bli en hurtig tjej ;)

På fredag har jag prov i matte, jag borde egentligen skita på mig av nervousitet, men det gör jag inte. Hela dagen imorgon ska ägnas till plugg (och städning...) Jaja, innan inlägget springer iväg får jag avsluta. Nu ska jag titta på nya avsnittet av Ringer, sen blir'e bingen.

Nightynight :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0