120221 - Nedräkning

Jag har nedräkning i mitt lilla huvud nu, typ 3½ pass kvar på Öresundskraft och det ska bli så jäkla skönt att lämna detta ställe. Dels för att arbetet går åt helvete med våra dåliga listor och jag tycker att det försigår för mycket skitsnack här. Det har blivit någon sorts gruppering här och får man inte höra vad den ena tycker om den andra så är det tvärtom. Jag verkligen avskyr skitsnack, antingen håller man käften eller så säger man direkt vad man tycker. Dessutom intresserar det inte mig, jag är ingen människa som alltid ska uppmärksamma allting omkring mig. Exempelvis på stan:

Kompis: Haha, såg du hennes skor? Skitfula!
Jag: *Tittar upp från marken etc*, Va, vardå?

Haha, typiskt mig! Ahja, nog om det nu. Jag fick tillbaka mitt matteprov idag, jag klarade det med ett svagt G, go go go! Fast om jag ska få bra resultat på nationella får jag nog lägga in en högre växel.

Nu sitter jag bara och längtar till jag ska få komma hem, äta något gott och kolla på Big Brother! Verkar bli en sjukt rolig säsong, knepiga människor där inne alltså... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0