120217 - Tidsfördriv

JAG:
Namn: Matilda Annie Persson
Längd: 179 cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: Mörkblondt (enl. min frisör, enl. mig är det brunt)
Önskar du att du bodde någon annastans: Ja, typ LA eller något annat glassigt ställe
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra du är attraktiv: Ja, tror jag, haha, har ju fått komplimanger
Använder du droger: Nej!
Röker du: Ja
Vilka shampoon använder du: Just nu använder jag Wella
Vilka parfymer använder du: Har bara en för tillfället, Bruno Banani
Vad är du rädd för: Människor utan självkontroll, typ psykfall. Dom är läskiga, haha x)
Gillar du att tvätta: Nja, varken eller.
Gillar du berg- och dalbana: Ja ;D

KÄNSLOR:

Gråter du ofta: Nej
Skrattar du ofta: Jadå ;)
Hur känner du dig just nu: Hungrig och rastlös
Hur har du mått den senaste tiden: Det har gått upp och ner, mest upp vill jag dock påstå :)
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Nej, inte direkt. Inte för mamma iallafall, haha
Blir du lätt förälskad: Nej, inte direkt. Jag definerar förälskelse som något lättsamt, är man kär är det däremot starkare. Kär har jag aldrig varit, förälskad har jag varit två gånger.
Är du kär i kärleken: Lite kanske, men jag är fortfarande realistisk.
Tror du på ett för alltid: Det är nog sällsynt, men kan säkert hända. Om jag nu uppfattat frågan rätt.
Är du förälskad just nu: Nej
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Hahaha? Say what? Ingen!
Har du blivit sårad av kärleken: Har jag väl
Har du blivit lycklig av kärleken: Jadå :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0