120507 - Monday

Eftersom jag sitter "låst" i ett fotbad framför datorn tänkte jag kika in och säga hej. Fast typ ingen som läser min blogg ändå, så rätt meningslöst. Som sagt så sitter jag just nu i ett fotbad och mjukar upp fötterna, för nu ska all förhårdnad BORT! Mina fötter ska vara fräscha imorgon när mamma ska fixa tånaglarna. Så har jag fina fossingar inför sommaren.

Kollar dessutom på Big Brother - 24/7 nu, det kostar egentligen pengar men jag har hittat en sida som streamar helt gratis! ;) Som märks så har jag inte mycket till liv. Tänkte kanske ut och promenera sen, gymmet pallar jag inte iallafall.


Fun times att kolla på folk som lagar mat (y)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0