120713 - 'Ello old friend

Ja, det var minst sagt ett bra tag sedan jag skrev här, två månader närmare bestämt och det är nog mitt rekord. Det märktes ju också när jag gick in på blogg.se och ser att allt är helt ändrat, fattar nada än sålänge. Jag gör inte mycket mer om dagarna nu än att jobba på Maxi annars, men det är najs med pengar som snart kommer rulla in. Många planer om vad pengarna ska spenderas på smids i mitt huvud i skrivande stund.

Jag kan heller knappt vänta på att mitt andra antagningsbesked från Universitetet ska komma och jag får hoppas att reservplats 20 räcker till! Det var ändå ca 700 sökande, så det kan inte vara en jättedålig plats.

I övrigt väntar jag också på att min förkylning ska försvinna, har haft den i TRE envisa veckor! Jeezy lordy!

Annars ses vi väl om två månader till, laters ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0