120405 - Shades



Var i stan idag med morsan och skulle hjälpa henne att prova ut ett par glasögon. Vi passade på att gå lite på kullagatan och jag införskaffade mig ett par solglasögon. Brukar ha så svårt att hitta ett par passande, men dessa passade mig rätt bra tycker jag :) Hittade faktiskt dom på herravdelningen på H&M! Jag har så stort huvud att brillorna på damavdelningen inte passar, haha x) Sen käkade vi lunch på Ohlsons Skaferi, riktigt gott!

Nu ska jag börja fixa mig lite grann. Carro fyller ju år idag så jag blev bjuden på middag på Haket, trevligt. Dom andra drar väl vidare till Helsing sen, men är mycket tveksam till om jag orkar och vill in där.

Ahja, innan jag fixar mig ska jag på toa och bajsa ;) Haha, 'nöd'vändig info.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0