120301 - Våren är här?

Sitter ensam i Paulines lägenhet just nu, eller Bobo är förvisso här, han ligger och tittar ut genom fönstret. Jag somnade nog halv två idag och Paulines klocka började ringa kl. 6. Jag försökte somna om men hon snoozde i 50 minuter och jag var kissnödig så till sist var jag tvungen att gå på toa och sen var det kört med att somna om. Pauline stack ju till skolan för någon timme sedan, så jag chillar bara här. Jag har ätit frukost och tittat på tv bara, sen startade jag upp datorn här.

Ska väl snart fixa mig lite, kanske diska till Pauline? Sen ska jag hem och chilla vidare. Jag tvekar på om jag ska träna ikväll, kommer vara så sjukt trött efter denna lilla sömn. Men kanske, jag borde träna...

Sådär lagom pigg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0