120213 - Say what?

Min blogg ser för tillfället helt förjävlig ut, haha. Jag skulle fixa den i helgen men jag var alldeles för trött och den energi jag hade lade jag ner på att umgås med Lou och kolla på Melodifestivalen. I söndags lade jag ca 3 timmar på plugg (kände mig inte direkt smartare efteråt...) Jag förstår inte var det är med mig och min sömn! Jag kan sova som rekomenderat 8 timmar och ibland någon timme längre, men jag känner mig inte ett dugg utvilad. Så har det varit den senaste månaden om inte mer. Jag tror att det är denna årstid som gör det, det är kallt, mörk och ruggigt. Jag inväntar vårsol, lite grönska och värme! Jag är inte alls skapt för höst och vinter, just sayin'.

Update: Min blogg ser lite trevligare ut efter att jag publicerat mitt första inlägg, haha. Ni skulle sett den innan ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0