120214 - Alla ♥ Dag

Idag är det alla hjärtans dag och jag kan inte påstå att det är något speciellt, min dag flyter på med skola och jobb ändå. Jag är verkligen ingen anti-alla hjärtans dag, det är ju mysigt om man har någon som överraskar en med något trevligt. Fast det kan man väl egentligen göra vilken dag som helst? Alla dagar så som Alla hjärtans dag och mor- och farsdag är bara något påhitt för att affärer ska sälja mer. Som sagt, man kan visa uppskattning mer en gång per år :) Blablabla....

Annars sitter jag på jobb och längtar efter kycklingsalladen jag har med mig. Var i skolan förut, kom nästan för sent för att bussen kom sent för att det hade brunnit i två bussar på Ättekulla? Jeez! Vi har ju prov på fredag, känner mig inte helt redo faktiskt, men jag har ett par dagar på mig, haha ;) Som tur är så avgör ju inte detta, utan det är mer ett test för att man hänger med.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0