120214 - G'night

 Nu har jag bestämt mig för att verkligen lägga detta på hyllan, båda två är blockerade ur mitt liv på alla sätt. Orkar inte med ointelligenta idioter längre, ikväll insåg jag verkligen att ni inte är något att lägga energi på :) Jag vet var jag står, tack!

Annars har dagen varit bra, trots jobb. Det blev många skratt där, speciellt när jag trodde att Rebecka pratade med mig när hon egentligen diskuterade el med sin pappa i telefon (headset är luriga! haha). Jag svarade snällt och seriöst på hennes frågor kring el och undrade varför alla kollade så frågande på mig. Hahaha, sen insåg jag! Så jävla kul!

När jag kom hem slängde jag mig på soffan och kollade på tv ett tag, sen ut med hundarna. Nu ska jag sminka av mig och kolla några avsnitt på Bones tror jag. Imorgon blir det plugg, plugg, plugg!

Natti ♥



Kommentarer
Lou

HAHAHA dör av det som hände på jobbet!

2012-02-15 @ 17:04:28
URL: http://littlemisslou.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0