120215 - Busy bee

Attans vad det känns som att jag har fullt upp! Vilket jag förvisso har. Som sagt är det prov i övermorgon och mina vanor att plugga i sista minuten sitter i. Igår (eller i måndags, håller knappt reda på dagarna) pluggade jag i tre timmar och idag har jag nog pluggat i fem timmar. Känns som en aning har fastnat i skallen ändå, men logiken med siffror har aldrig varit min grej direkt. Vill verkligen fixa detta provet nu, även om det inte är avgörande alls i kursen. Utöver plugg har jag också haft jobb och annat småfix.

Känner att jag vill ha tid över till något kul och umgås med vänner, men efter provet på fredag kan jag pusta ut en aning och nästa vecka är jag ledig från skolan onsdag och fredag :) Win! Då ska jag se till att hitta på en massa skojigt! Men just nu, som rubriken lyder, är jag ett busy bee. Zum zum!

Nu ska jag ta ett chillpill och snart röra mig mot sängen. Nighty!


Sexigt kex ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0