120216 - Changes

Sitter på jobb för tillfället, som vanligt. Fast detta kommer ni inte få se mig skriva längre inom snart framtid. Jag slutar nämligen här vid månadsskiftet, vilket jag inte är ensam om. Dom måste göra förändringar här och det har gått så dåligt med försäljningen (dock för alla...) så några av oss måste gå. Jag känner att det är lite "bittersweet" faktiskt. Jag har ändå varit här i snart ett år och tre månader och jobbet är väldigt enformigt så det ska bli väldigt skönt. Men att bege sig ut på arbetsmarknaden igen är ju aningen motigt. Jag har redan påbörjat arbetssökandet och jag hoppas på nytt jobb snart, inom minst ett par månader. Jag skäms nästan lite över att säga att jag är lättad över att slippa arbeta här, haha. Jaja, nog om det :)

Hade inte så mycket mer på hjärtat, Pusshaj! 



Kommentarer
Lou

HAHAHAHA det är ju fan en lättnad att komma därifrån xD

2012-02-19 @ 07:04:06
URL: http://littlemisslou.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0